Marketing pro manažerskou praxi
rating-star-full rating-star-full rating-star-full rating-star-full rating-star-full

price

FREE

Language

Czech

Year of publication

2020

created with support of

Marketing pro manažerskou praxi
Marketing pro manažerskou praxi

Authors

Michael Kupec

Abstract

Text „Marketing pro manažerskou praxi“ je určen k srozumitelnému shrnutí problematiky marketingu v současném podnikatelském prostředí. Poskytnutím přehledu o marketingové teorii i praktických technikách by měl studentovi sloužit coby podklad pro jeho budoucí pracovní praxi a běžný život. Marketingové techniky mohou totiž být dobrým sluhou, ale zlým pánem. Mohou jedinci usnadnit rozhodování, stejně jako jej zkomplikovat. Z tohoto důvodu je vhodné, aby ti, kdož se pohybují v tržním prostředí, což jsou v podstatě všichni, byli alespoň bazálně obeznámeni s marketingovými technikami, triky a nástroji.

license

Creative Commons BY-SA 4.0

Language

Czech

Year of publication

2020

price

FREE

created with support of