2.6
Test
Pro ověření Vašich znalostí, si vyzkoušejte následující test.
Pojem "edukace" znamená:
Edukační proces probíhá:
Edukátor je:
Edukant je:
Vlastnosti a předpoklady pracovníků ve zdravotnictví pro činnost edukace jsou:
Edukaci rozdělujeme na:
Kognitivní cíle v edukaci jsou:
Afektivní cíle jsou
Psychomotorické cíle jsou:
Do nejnižší kategorie kognitivních cílů řadíme:
Mezi aktivní slovesa Blomovy taxonomie v kategorii aplikace patří např.:
Správné, vzestupné pořadí psychomotorických cílů je:
Správné pořadí fází výuky je:
Komunikace v edukačním procesu plní funkci:
Edukant přijímá neverbální komunikací až:
Možnou komunikační bariérou ze strany edukanta je:
Možnou komunikační bariérou ze strany edukátora je:
Projektování edukace spočívá v:
Deficit v oblasti vědomostí, dovedností, návyků a pozitivních postojů edukanta ke svému zdraví, kdy tyto nedostatky mohou negativně ovlivnit zdraví edukanta v současnosti i budoucnosti se označuje jako:
Zásada názornosti v edukačním procesu znamená:
Zásada přiměřenosti v edukačním procesu znamená:
Zásada soustavnosti v edukačním procesu znamená:
Zásada trvalosti v edukačním procesu znamená:
Edukační záznam, musí obsahovat:
Edukační záznam: